Buscar este blog

Breaking News

miércoles, 3 de febrero de 2010

[TEATRO] Taller de Teatro al TEM - Teatre El Musical-

UN TALLER AL TEM PER CONVERTIR LA DERROTA EN VICTÒRIA

El TEM acull la tercera trobada de “Trabajar cansa”, ideada pels creadors valencians Vicent Arlandis i Paula Miralles


                                                                   
El Teatre El Musical continua expandint la seua programació a través del projecte FormaTEM, integrat per una sèrie de tallers i accions formatives relacionades amb les arts escèniques. En aquest sentit, la sala del Cabanyal-Canyamelar acollirà el pròxim dissabte 7 de març (12 hores) l´última sessió de “Trabajar cansa”, un xicotet cicle de tres trobades, organitzades per Vicente Arlandis i Paula Miralles a través de Taller Placer, on dos persones dialoguen sobre els seus treballs en un context molt particular: cadascuna d´elles està estirada en una llitera mentre rep un massatge, donant lloc a una situació relaxada on els cossos ocupen un lloc molt diferent.

“Ens hem transformat en una mena de fàbrica de nosaltres mateixos, fàbrica hiperactiva, neuròtica i hipocondríaca que esgota el seu propi ésser dissolent en infinitat d´activitats sense sentit”, asseguren els responsables de la proposta. “És innegable el cansament contemporani, ho veiem cada dia quan mirem als altres i quan ens mirem a nosaltres mateixos, el que no està tan clar és com ho vivim. En aquest xicotet cicle de tres dies vam plantejar un conjunt d´activitats per a aturar-nos i pensar en comú allò que ens esgota i ens segresta i donar-nos la possibilitat de compartir eines per solucionar el conflicto”. En aquesta tercera trobada, titulada “La derrota”, els convidats seran l´artista Rafael Tormo i Cuenca i el teòric d´arts escèniques Óscar Cornado, que dialogaran al voltant del concepte de derrota en la societat actual i en com interpretar-ho -i revertir-ho- com un instrument per aconseguir la victòria.

A través de Taller Placer, Vicente Arlandis i Paula Miralles promouen l´ús i la creació de pràctiques de diferents tipus que siguen en sí mateixes crítiques i transformadores i que puguen ser utilitzades com a eines de transformació social i personal.

UN TALLER EN EL TEM PARA CONVERTIR LA DERROTA EN VICTORIA

El TEM acoge el tercer encuentro de “Trabajar cansa”, ideado por los creadores valencianos Vicente Arlandis y Paula Miralles


El Teatre El Musical continua expandiendo su programación a través del proyecto FormaTEM, integrado por una serie de talleres y acciones formativas relacionadas con las artes escénicas. En este sentido, la sala del Cabanyal-Canyamelar acogerá el próximo sábado 7 de marzo (12 horas) la última sesión de “Trabajar cansa”, un pequeño ciclo de tres encuentros, organizados por Vicente Arlandis y Paula Miralles a través de Taller Placer, donde dos personas dialogan sobre sus trabajos en un contexto muy particular: cada una de ellas esta tumbada en una camilla mientras recibe un masaje, dando lugar a una situación relajada donde los cuerpos ocupan un lugar muy diferente.

“Nos hemos transformado en una especie de fábrica de nosotros mismos, fábrica hiperactiva, neurótica e hipocondríaca que agota su propio ser disolviéndolo en infinidad de actividades sin sentido”, aseguran los responsables de la propuesta. “Es innegable el cansancio contemporáneo, lo vemos todos los días cuando miramos a los demás y cuando nos miramos a nosotros mismos, lo que no está tan claro es como lo vivimos. En este pequeño ciclo de tres días planteamos un conjunto de actividades para detenernos y pensar en común aquello que nos agota y nos secuestra y darnos la posibilidad de compartir herramientas para solucionar el conflicto”. En este tercer encuentro, titulado “La derrota”, los invitados serán el artista Rafael Tormo i Cuenca y el teórico de artes escénicas Óscar Cornado, quienes dialogarán en torno al concepto de derrota en la sociedad actual y en cómo interpretarlo -y revertirlo- como un instrumento para alcanzar la victoria.

A través de Taller Placer, Vicente Arlandis y Paula Miralles promueven el uso y la creación de prácticas de diferentes tipos que sean en sí mismas críticas y transformadoras y que puedan ser utilizadas como herramientas de transformación social y personal.

Encuentra las entradas de tu cine favorito con increíbles descuentos

Gana dinero con tu blog.

Gana dinero con tu blog.
Te enseño como

¿Nos invitas a un café?

Buy Me a Coffee at ko-fi.com

Entradas populares

Páginas