Buscar este blog

Breaking News

viernes, 15 de enero de 2010

MUV: La mutant - La mejor música y espectaculo que no te puedes perder en Valencia



EL MUV! PORTA A LA MUTANT LA MILLOR MÚSICA EN DIRECTE DE LA CIUTAT

El certamen, coproduït per la pròpia sala, celebra la quarta edició fidel al seu esperit itinerant i al desig de fomentar la cultura de barri
 
Els pròxims 9 i 10 de novembre, La Mutant es convertirà en l'epicentre de la música urbana gràcies al MUV! Fest, que enguany arriba a la seua quarta edició compartint la producció amb l´espai de Joan Verdaguer i amb una filosofia més que consolidada: desenvolupar música en viu en diferents espais de la ciutat i poder així acostar la creació musical de València a tot tipus de públic. El seu caràcter itinerant el porta a establir cada edició en un districte del Cap i Casal, apostant en 2018 pel barri de La Creu del Grau després del seu pas, en anys anteriors, per Russafa, El Cabanyal i Poblats Marítims.

El MUV! va sorgir fa ja quatre anys, impulsat per diferents associacions culturals i col·lectius d'artistes, com a resposta a la necessitat per part dels ciutadans de implicar-se en la vida artística de València i fomentar la cultura als barris. Quasi un lustre després, la proposta s'ha consolidat fins al punt de comptar, dins la seua programació per a enguany, amb artistes i grups de la talla de Nes -que obriran el foc d'esta IV edició el divendres 9 a les 20:30 hores-, James & Black, Club del Río, Marc Parrot Judit Neddermann, entre d´altres. El guitarrista del Níger Bombino serà l'encarregat de tancar el certamen amb la seua actuació de dissabte 10 a les 23 hores.

Un dels objectius del festival és que puga ser gaudit en família, i per això compta també amb una proposta per als més menuts anomenada KIDS MUV! i composta per una sèrie d'activitats lúdiques i didàctiques pensades per al públic infantil, on tenen cabuda des del teatre fins als concerts, passant pels tallers o un llibre-disc molt especial amb cançons del músic Marc Parrot i il·lustracions de la pintora Eva Armisén.
 
 
EL MUV! LLEVA A LA MUTANT LA MEJOR MÚSICA EN DIRECTO DE LA CIUDAD

El certamen. coproducido por la propia sala, celebra su cuarta edición fiel a su espíritu itinerante y al deseo de fomentar la cultura de barrio
 
Los próximos 9 y 10 de noviembre, La Mutant se convertirá en el epicentro de la música urbana gracias al MUV! Fest, que este año alcanza su cuarta edición compartiendo la producción con el espacio de Joan Verdaguer y con una filosofía más que consolidada: desarrollar música en vivo en diferentes espacios de la ciudad y poder así acercar la creación musical de València a todo tipo de público. Su carácter itinerante le lleva a establecer cada edición en un distrito del Cap i Casal, apostando en 2018 por el barrio de La Creu del Grau tras su paso, en años anteriores, por Ruzafa, El Cabanyal y Poblats Marítims.

El MUV! surgió hace ya cuatro años, impulsado por diferentes asociaciones culturales y colectivos de artistas, como respuesta a la necesidad por parte de los ciudadanos de implicarse en la vida artística de València y fomentar la cultura en los barrios. Casi un lustro después, la propuesta se ha afianzado hasta el punto de contar, dentro de su programación para este año, con artistas y grupos de la talla de Nes -que abrirán el fuego de esta IV edición el viernes 9 a las 20:30 horas-, James & Black, Club del Río, Marc Parrot o Judit Neddermann, entre muchos otros. El guitarrista de Níger Bombino será el encargado de cerrar el certamen con su actuación del sábado 10 a las 23 horas.

Uno de los objetivos de festival es que pueda ser disfrutado en familia, y por ello cuenta también con una propuesta para los más pequeños llamada KIDS MUV! y compuesta por una serie de actividades lúdicas y didácticas pensadas para el público infantil, donde tienen cabida desde el teatro hasta los conciertos, pasando por los talleres o un libro-disco muy especial con canciones del músico Marc Parrot e ilustraciones de la pintora Eva Armisén.

Encuentra las entradas de tu cine favorito con increíbles descuentos

Gana dinero con tu blog.

Gana dinero con tu blog.
Te enseño como

¿Nos invitas a un café?

Buy Me a Coffee at ko-fi.com

Entradas populares

Páginas