Buscar este blog

Breaking News

miércoles, 17 de febrero de 2010

LA MUTANT como sede del FESTIVAL CABANYAL INTIM

LA MUTANT S´ESTRENA COM A SEU DEL FESTIVAL CABANYAL ÍNTIM
 
La sala acollirà dos esdeveniments del prestigiós festival d'arts experimentals: la festa d'inauguració el dia 10 i una doble funció de dansa el 12
 
Dins de la seua nova proposta artística com a espai d'arts vives, La Mutant es convertirà per primera vegada en una de les seus del Festival Cabanyal Íntim, la vuitena edició del qual es celebrarà de manera ininterrompuda del 10 al 20 de maig. El certamen, convertit ja en una de les cites de referència dins de les arts escèniques més experimentals, dedicarà la seua programació a la memòria en els seus múltiples sentits, des de la col·lectiva a la històrica passant per la política, la familiar o la vinculada a una malaltia com l'Alzheimer.

En concret, la sala de Joan Verdaguer acollirà la vetllada inaugural del festival el dia 10 i els espectacles de dansa en una sessió doble prevista per al dissabte 12. La primera d'estes cites servirà per donar el tret d´eixida a Cabanyal Íntim i comptarà amb actuacions musicals a càrrec de Lulú y los Tigretones –un quartet pop per a ments psicotròpiques especialitzat en versionar cançons de tots els temps- i del duo nascut a Poblats Marítims Hijas de la Cumbia. Una cerimònia que estarà conduïda per "La Diva" Ángela Bermúdez i en la qual no faltaran ni les sorpreses ni el clàssic Gran Bingo Cabanyaler.

Epicentre de la dansa

Dos dies més tard, el dissabte 12, La Mutant serà l'escenari de les dos funcions de dansa programades en el VIII Cabanyal Íntim. A partir de les 18 hores, el muntatge d'Abel Martí Trampantojo proposarà als espectadors un estudi sobre la memòria a través d'un experiment multidisciplinari amb persones de més de 50 anys. Una proposta que gira al voltant de conceptes com el record o la nostàlgia, i on, a més de la dansa, la poesia i el llenguatge audiovisual tenen un paper transcendental.

Finalment, a les 20 hores tindrà lloc la representació de Síndrome de ausencia inducida, una peça de la companyia La Casa Amarilla que reflexiona sobre la possibilitat de despertar-un matí i descobrir que la nostra ment està en blanc, que totes les històries de ens defineixen han desaparegut per sempre.

 
LA MUTANT SE ESTRENA COMO SEDE DEL FESTIVAL CABANYAL ÍNTIM

La sala acogerá dos eventos del prestigioso festival de artes experimentales: la fiesta de inauguración el día 10 y una doble función de danza el 12
 
Dentro de su nueva propuesta artística como espacio de artes vivas, La Mutant se convertirá por primera vez en una de las sedes del Festival Cabanyal Íntim, cuya octava edición se celebrará de manera ininterrumpida del 10 al 20 de mayo. El certamen, convertido ya en una de las citas de referencias dentro de las artes escénicas más experimentales, dedicará su programación a la memoria en sus múltiples sentidos, desde la colectiva a la histórica pasando por la política, la familiar o la vinculada a una enfermedad como el Alzheimer.

En concreto, la sala de Joan Verdaguer acogerá la velada inaugural del festival el día 10 y los espectáculos de danza en una sesión doble prevista para el sábado 12. La primera de estas citas servirá para dar el pistoletazo de salida a Cabanyal Íntim y contará con actuaciones musicales a cargo de Lulú y los Tigretones -un cuarteto pop para mentes psicotrópicas especializado en versionar canciones de todos los tiempos- y del dúo nacido en Poblats Marítims Hijas de la Cumbia. Una ceremonia que estará conducida por “La Diva” Ángela Bermúdez y en la que no faltarán ni las sorpresas ni el clásico Gran Bingo Cabanyaler.

Epicentro de la danza

Dos días más tarde, el sábado 12, La Mutant será el escenario de las dos funciones de danza programadas en el VIII Cabanyal Íntim. A partir de las 18 horas, el montaje de Abel Martí Trampantojo propondrá a los espectadores un estudio sobre la memoria a través de un experimento multidisciplinar con personas de más de 50 años. Una propuesta que gira en torno a conceptos como el recuerdo o la nostalgia, y en la que, además de la danza, la poesía y el lenguaje audiovisual desempeñan un papel trascendental.

Finalmente, a las 20 horas tendrá lugar la representación de Síndrome de ausencia inducida, una pieza de la compañía La Casa Amarilla que reflexiona acerca de la posibilidad de despertarnos una mañana y descubrir que nuestra mente está en blanco, que todas las historias de nos definen han desaparecido para siempre.

Encuentra las entradas de tu cine favorito con increíbles descuentos

Gana dinero con tu blog.

Gana dinero con tu blog.
Te enseño como

¿Nos invitas a un café?

Buy Me a Coffee at ko-fi.com

Entradas populares

Páginas