Buscar este blog

Breaking News

domingo, 14 de febrero de 2010

Festival de VESOS a la MUTANT

UN CAP DE SETMANA DE VESOS A LA MUTANT

Després de dedicar les primeres funcions de la nova programació al circ, la música o la dansa, La Mutant consolida la seua vocació multidisciplinària -orientada a la convivència entre les diferents arts vives- acollint durant el pròxim cap de setmana el Festival VESOS (València Escena Sostenible). Serà la tercera edició d'un certamen promogut per l'Associació N Flotante i dirigit a tot tipus de públic, l'objectiu del qual consisteix a promoure la cultura valenciana baix el llindar de la sostenibilitat i altres valors com el compromís, l'entreteniment i l'ecologia. A més, pretén ser un espai on tots els artistes puguen convergir i crear sinergies de cooperació i projectes comuns.

Entre el 4 i el 6 de maig, els espais interiors i exteriors del recinte de Joan Verdaguer es convertiran de nou en l'escenari de concerts, xerrades, exposicions, foodtracks i tota mena d'activitats amb la conscienciació mediambiental i la sostenibilitat com a epicentre creatiu, en unes jornades de portes obertes que es desenvoluparan durant matí i vesprada. En l'apartat musical, el públic podrà gaudir de diferents concerts a càrrec d'artistes i grups efervescents com Julio Bustamante, Gilbertástico, Nomera o Jupiter Lyon entre molts altres, sense oblidar els debats sobre moda sostenible, la transició energètica o els mites i realitats del canvi climàtic, qüestió esta última que estarà també present en la projecció del documental Rodando por el clima, en l'exposició El cambio climático no tiene gracia i en un dels habituals tallers de sensibilització.

Una vegada més, els menuts tindran el seu propi espai gràcies a Vesets, un mini festival on xiquets i xiquetes es diverteixen aprenent, i que en esta edició inclou diferents tallers i jocs al voltant del reciclatge. Tampoc faltaran altres propostes imprescindibles en VESOS com la gastronomia de quilòmetre zero (amb foodtrucks de proximitat i productes i cerveses artesans) o els mercats sostenibles.
 

UN FIN DE SEMANA DE VESOS EN LA MUTANT

Después de dedicar las primeras funciones de su nueva programación al circo, la música o la danza, La Mutant consolida su vocación multidisciplinar –orientada a la convivencia entre los diferentes artes vivos– acogiendo durante el próximo fin de semana el Festival VESOS (Valencia Escena Sostenible). Será la tercera edición de un certamen promovido por la Asociación N Flotante y dirigido a todo tipo de público, cuyo objetivo consiste en promover la cultura valenciana bajo el umbral de la sostenibilidad y otros valores como el compromiso, el entretenimiento y la ecología. Además, pretende ser un espacio donde todos los artistas puedan converger y crear sinergias de cooperación y proyectos comunes.

Entre el 4 y el 6 de mayo, los espacios interiores y exteriores del recinto de Joan Verdaguer se convertirán de nuevo en el escenario de conciertos, charlas, exposiciones, foodtracks y toda clase de actividades con la concienciación medioambiental y la sostenibilidad como epicentro creativo, en unas jornadas de puertas abiertas que se desarrollarán por la mañana y por la tarde. En el apartado musical, el público podrá disfrutar de diferentes conciertos a cargo de artistas y grupos efervescentes como Julio Bustamante, Gilbertástico, Nomera o Jupiter Lyon entre muchos otros, sin olvidar los debates sobre moda sostenible, la transición energética o los mitos y realidades del cambio climático, cuestión esta última que estará también presente en la proyección del documental Rodando por el clima, en la exposición El cambio climático no tiene gracia y en uno de los habituales talleres de sensibilización.

Una vez más, los pequeños tendrán su propio espacio gracias a Vesets, un mini festival para que niños y niñas se diviertan aprendiendo y que en esta edición incluye diferentes talleres y juegos en torno al reciclaje. Tampoco faltarán otras propuestas imprescindibles en VESOS como la gastronomía de kilómetro cero (con foodtrucks de proximidad y productos y cervezas artesanos) o los mercados sostenibles.

Encuentra las entradas de tu cine favorito con increíbles descuentos

Gana dinero con tu blog.

Gana dinero con tu blog.
Te enseño como

¿Nos invitas a un café?

Buy Me a Coffee at ko-fi.com

Entradas populares

Páginas